Tags

ETHNIKO 3

..πειραματισμός + τέχνη = έννοιες ταυτόσημες…


γράφει & επιμελείται

η Λίλα Παπαπάσχου

10620124_10203850971568097_8561179947259916890_o

συνεργάτης στήλης: Γιώργος Αγγελίδης

12325718_1521167161521999_594111080_o


Πειραματική Σκηνή -1 Πλατφόρμα νέων δημιουργών: «Θέμα Εμφύλιος». Μετά από αρκετά χρόνια “απουσίας” από τα καλλιτεχνικά δρώμενα της πόλης, η Πειραματική Σκηνή του Εθνικού Θεάτρου επανέρχεται δριμύτερη, διοργανώνοντας από 30/3 – 3/4 2016, Θεματικό Φεστιβάλ για τον ελληνικό εμφύλιο πόλεμο, από την έναρξη του οποίου συμπληρώνονται φέτος 70 χρόνια.

Τι ήταν ο ελληνικός εμφύλιος και πώς έχει επηρεάσει τη χώρα μας μέχρι σήμερα; Τι μάθαμε, τι ξεπεράσαμε, ποιες θλιβερές εκφάνσεις του διαιωνίζονται στο χρόνο και ποια ίχνη του επανέρχονται στο προσκήνιο με βάση τη σημερινή πολιτική ένταση; Ποια διαλεκτική καλούμαστε να αναπτύξουμε στο θέατρο για να κατανοήσουμε αυτά τα γεγονότα και κατ’ επέκταση να μπορέσουμε να τα αποκωδικοποίησουμε με όσο το δυνατόν πιο σφαιρικό τρόπο; 

ETHNIKO 6

CIVIL της Στέλλας Χριστοδουλοπούλου 

Σαφέστατα, το φαινόμενο του εμφυλίου πολέμου δεν είναι μόνον ελληνική υπόθεση, αφού γνωρίζουμε πολύ καλά, σύμφωνα με τις υπάρχουσες ιστορικές πηγές αλλά και με βάση πρόσφατες εμφύλιες συρράξεις που ισοπέδωσαν ή απειλούν να ισοπεδώσουν γείτονες χώρες (…πρώην Γιουγκοσλαβία, πρώην Σοβιετική Ένωση κλπ…) ότι όλα τα κράτη ανά τον πλανήτη έχουν βιώσει σε κάποια περίοδο της ιστορίας τους έναν εμφύλιο σπαραγμό, που αποτελεί το χειρότερο είδος πολέμου (…αν μπορεί η φρίκη να χωριστεί σε υποκατηγορίες…). Όταν αδερφός στρέφεται κατά αδερφού, γείτονας κατά γείτονα, φίλος κατά φίλου, ο πόλεμος “προάγεται” από αποτρόπαια πράξη κατά της ζωής και της αξιοπρέπειας του ανθρώπου σε πραγματικό όλεθρο. 

EMFYLIOS

Εικόνες από έναν…”Εμφύλιο”

Η παρουσίαση των έντεκα συνολικά συμμετοχών στο προαναφερθέν Θεματικό Φεστιβάλ της Πειραματικής Σκηνής, έχει ξεκινήσει από χθες, με τις παραστάσεις: Ο κήπος με τα Κυπαρίσσια του Δημήτρη Θρασύβουλου, σε σκηνοθεσία Θοδωρή Φραντζέσκου, Εξ απαλών ονύχων της ομάδας Opposite και την περφόρμανς Αναπαράσταση, της ομάδας Geopoetics, η οποία αποτελεί μία συλλογική περιπατητική εμπειρία στο κέντρο της πόλης, εκτελώντας μία γεωγραφική χαρτογράφηση των γεγονότων της 3ης Δεκεμβρίου 1944 (…η “Αναπαράσταση” θα ξεκινάει καθημερινά στις 18.00 έξω από το θέατρο ΡΕΞ…Το Σάββατο 2 και την Κυριακή 3 Απριλίου θα παρουσιάστει δύο φορές: στις 16.00 και στις 18.00, Μέγιστος Αριθμός θεατών: 15…). 

Κάθε μέρα, πλέον από τις 31 Μαρτίου μέχρι τις 3 Απριλίου θα παρουσιάζονται στο -1 της Πειραματικής (…στο REX της Πανεπιστημίου…) δύο παραστάσεις, μία στις 06:00 μ.μ. και μία στις 09:30 μ.μ. Η είσοδος για όλες τις παραστάσεις είναι ελεύθερη και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Ας δούμε όμως αναλυτικά τι περιλαμβάνει το πρόγραμμα από σήμερα έως και τις 3 Απριλίου 2016:

Πέμπτη 31 Μαρτίου

Η Πανούκλα   Ώρα έναρξης: 18:00
του Γρηγόρη Λιακόπουλου

Δραματουργία : Κατερίνα Γιαννοπούλου, Γρηγόρης Λιακόπουλος
Σκηνοθεσία: Κατερίνα Γιαννοπούλου
Σκηνικά-κοστούμια : Νίκη Ψυχογιού
Βοηθός σκηνοθέτη : Χριστίνα Μερτζανίδου

Ερμηνεύουν: Χριστίνα Γαρμπή, Χαρά-Μάτα Γιαννάτου, Ευθύμης Θέου, Γιώργος Κισσανδράκης, Έλενα Μεγγρέλη, Αργύρης Ξάφης, Μάριος Παναγιώτου, Βασίλης Σαφός, Μαρία Σκουλά

Τα Δεκεμβριανά και η Συμφωνία της Βάρκιζας συνομιλούν με το πολιορκημένο από Σοβιετικούς Βερολίνο, με την Αθήνα της κρίσης του 2015, την Αθήνα της εξέγερσης του 2008 και με τους πρόσφυγες στη Μεσόγειο.

A                 Ώρα έναρξης: 21:30

Βασισμένο στην Αντιγόνη του Ηλία Βενέζη και στην Αντιγόνη του Σοφοκλή

Δραματουργική επεξεργασία – Σκηνοθεσία : Στάθης Αθανασίου
Σκηνικά – Κοστούμια: Ερμίνα Αποστολάκη
Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος
Φωτισμοί: Σάκης Μπιρμπίλης

Ερμηνεύουν: Γιάννης Βογιατζής, Σεραφίτα Γρηγοριάδου

Μια γυναίκα εξαναγκάζεται να μείνει κάτω από το κρεμασμένο πτώμα του αδελφού της στη μέση ενός καμένου δάσους, μέχρι οι αρχές αποφασίσουν ότι τιμωρήθηκε αρκετά. 

Αναπαράσταση         Ώρα έναρξης: 18:00

Παρασκευή 1 Απριλίου        

Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους Φούρνους  Ώρα έναρξης: 18:00
της Μαριλένας Παπαϊωάννου
            
Δραματουργική προσαρμογή: Μαρία Αιγινίτου, Μαρία Χατζηεμμανουήλ 
Σκηνοθεσία: Μαρία Αιγινίτου 
Επιμέλεια σκηνικού χώρου – κοστουμιών: Ράνια Μπέλλου
Σύμβουλος φωτισμών: Ηλέκτρα Περσελή 
Επιμέλεια κίνησης: Φαίδρα Σούτου 
Μουσική: Σωτήρης Καστάνης 
Βοηθός σκηνοθέτη: Βάσια Χρονοπούλου 

Ερμηνεύουν: Τάσος Αντωνίου, Γιώργος Δάμπασης, Δημήτρης Δρόσος, Χρήστος Καπενής, Κλεοπάτρα Μάρκου 

«Ποιος έδινε δεκάρα για λογοτεχνία και ποίηση , όταν ο θάνατος κρεμόταν μαύρος πάνω απ’ τα κεφάλια τους; Κι όμως, θα ’θελε τόσο πολύ να τους πει πως καλά είναι τα Στεν, αλλά τα βιβλία ακόμη καλύτερα, μα δεν τα κατάφερε.» 

Για την Ελένη     Ώρα έναρξης: 21:30
Βασισμένο στο βιβλίο του Μάνου Ελευθερίου “Η γυναίκα που πέθανε δυο φορές”. (εκδ. Μεταίχμιο)

Κείμενο – σκηνοθεσία: Μάνος Καρατζογιάννης.
Σκηνικό: Γιάννης Αρβανίτης
 Κουστούμια: Βασιλική Σύρμα
Φωτισμοί: Κατερίνα Μαραγκουδάκη
Μουσική επιμέλεια: Γιώργος Πούλιος

Ερμηνεύουν: Μαρία Κίτσου, Σπύρος Κυριαζόπουλος

Η Ηθοποιός επιστρέφει στο χώρο της. Αφηγείται το εμφύλιο κύτταρο του Θεάτρου, του τόπου της, του καιρού της. 

Αναπαράσταση         Ώρα έναρξης: 18:00

Σάββατο 2 Απριλίου        

Τόποι Μνήμης – Ανοιχτή πρόβα        Ώρα έναρξης: 17:30
Εταιρεία Θεάτρου Παίκτες

Δραματουργική επεξεργασία – Σκηνοθεσία: Μαρία Σάββα
Επιμέλεια Χώρου και Κοστουμιών: Άση Δημητρολοπούλου
Φωτισμοί: Αλέκος Αναστασίου
Βοηθοί σκηνοθέτη: Δάφνη Χατήρα, Νόρα Τολίδου, Λουίζα Μιχαλακοπούλου

Ερμηνεύουν: Κωσταντίνος  Ελματζιόγλου, Βίκυ Καμπούρη, Κώστας Ξυκομηνός, Μαρία Σάββα, Έβρη Σωφρονιάδου, Άννα Χανιώτη, Γιώργος Ψυχογιός

Τα παιδιά-πρόσφυγες του Ελληνικού Εμφυλίου-προσωπικές αφηγήσεις –μαρτυρίες αποχωρισμού, εξορίας, οικογενειακής επανασύνδεσης. Βασισμένο σε προσωπικές μαρτυρίες και ιστορικά ντοκουμέντα από το βιβλίο « Παιδιά του Ελληνικού Εμφυλίου-Πρόσφυγες και Πολιτική της Μνήμης της Riki Van Boeschoten και Loring M.Danforth. (εκδ. Αλεξάνδρεια, Έτος έκδοσης: 2015)

CIVIL           Ώρα έναρξης: 21:30

Κείμενο – Σκηνοθεσία: Στέλλα Χριστοδουλοπούλου
Έρευνα – Δραματουργική επεξεργασία: Στέλλα Χριστοδουλοπούλου, Μαριάνθη Γραμματικού 
Σκηνογραφία: Αλέγια Παπαγεωργίου, Σεσίλια Τσελεπίδη
Κοστούμια – Φωτισμοί: Σεσίλια Τσελεπίδη 
Μουσική επιμέλεια: Δημήτρης Μανιάτης, Φώτης Σιώτας 
Σύμβουλος ιστορικών θεμάτων: Δημήτρης Μανιάτης
Φωτογραφίες: Αθηνά Λιάσκου
Γραφιστικά: Γιάννης Στύλος 
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάνθη Γραμματικού

Ερμηνεύουν: Φιντέλ Ταλαμπούκας, Βασιλική Τρουφάκου

Συμμετέχουν σε βίντεο: Τρύφωνας Καρατζάς, Ξανθούλα Φράγκου

Χρησιμοποιούνται μαρτυρίες και φωτογραφίες από το βιβλίο της Johanna Weber και κείμενα από το Αγρίμι του Ν.Βρεττάκου.

Το CIVIL2 αποτελεί την δεύτερη εκδοχή μιας work in progress παράστασης που εξετάζει την Νεότερη Ελληνική Ιστορία και ειδικότερα την εποχή του Εμφυλίου Πολέμου 1946-49. 

Αναπαράσταση         Ώρες έναρξης: 16:00, 18:00

Κυριακή 3 Απριλίου        

 ΙστορίεςΕμφυλίουΑγάπης            Ώρα έναρξης: 18:00

Κείμενο-Έρευνα-Σκηνοθεσία: Νατάσα Νταϊλιάνη
Δραματουργική επεξεργασία: Νατάσα Νταϊλιάνη, Βάσια Παρασκευοπούλου
Επιμέλεια κειμένου: Βάσια Παρασκευοπούλου
Πρωτότυπη Μουσική: Πλάτωνας Τσαμαδός
Φωτισμοί: Ζαφείρης Επαμεινώνδας
Κοστούμια: Μάριος Ράμμος
Εικαστική εγκατάσταση: Γιώργος Μαραζιώτης
Ερμηνεύουν : Νατάσα Νταϊλιάνη, Ντέπυ Πάγκα, Βάσια Παρασκευοπούλου, Τάσος Ράπτης

Στο ηχητικό ντοκουμέντο ακούγονται οι Φώτιος και Παναγιώτα Βαβίτσα

Ευχαριστούμε την Ντίνα Σταματοπούλου για τη ματιά της. Επίσης τους Φίλιππο Βασιλείου, Μαρία Λιβανού, Μαρία Νταϊλιάνη, Αγγελική Φωτοπούλου και Θοδωρή Χίου

Μια ιστορία αγάπης ενός ζευγαριού ανταρτών που εκτυλίχθηκε στα βουνά της υπαίθρου κατά τη διάρκεια του εμφυλίου πολέμου βασισμένη σε μαρτυρίες και ανέκδοτα ηχητικά ντοκουμέντα, ιδωμένη υπό το πρίσμα της εγγονής του ζευγαριού, η οποία, ερχόμενη σε επαφή με το κρίσιμο αυτό κομμάτι της ιστορίας, ζει μία αυτόνομη εμπειρία προσωπικής αναζήτησης.

Εμφύλιος, μια Ξένη Χώρα      Ώρα έναρξης: 22:00

Σύλληψη, έρευνα, δραματουργία, σκηνοθεσία:  Άρης Λάσκος, Κίτυ Παϊταζόγλου, Ελεάνα Στραβοδήμου
Σκηνικά – κοστούμια: Τίνα Τζόκα
Επιμέλεια κίνησης: Χαρά Κότσαλη
Φωτισμοί: Σεσιλια Τσελεπίδη 
Ηχητικός σχεδιασμός: Παναγιώτης Μανουηλίδης

Βίντεο: Δημήτρης Αμπατζής, Μπάμπης Παπαδάκης, Κωνσταντίνος Καραμαγκιώλης

Ερμηνεύουν: Άρης Λάσκος, Κίτυ Παϊταζόγλου, Ελεάνα Στραβοδήμου
Συμμετέχουν: Βασιλική Σακκά, Ζωή Σιλλάτ, Δημήτρης Πλουμπίδης, Κωνσταντίνα Χρονοπούλου, Παύλος Κλαυδιανός, Γιώργος Κόκκινος, Νώντας και Αντώνης Μανδήλας, Παναγιώτης Ξεροβάσιλας, Μιχαέλα Σωτηριάδου και μαθητές της Α και Β Λυκείου.

 Μια μαρτυρία μιας Φανταστικής Επετείου του Εμφυλίου πολέμου.

Αναπαράσταση             Ώρες έναρξης: 16:00, 18:00

Η στήλη ARS & VITA έχει τη χαρά να προαναγγείλει πως θα βρεθεί την Παρασκευή 1 Απριλίου 2016, στην Πανεπιστήμιου και το -1 της Πειραματικής για να παρακολουθήσει τις παραστάσεις: Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους Φούρνους της Μαριλένας Παπαϊωάννου, σε σκηνοθεσία Μαρίας Αιγινήτου και Για την Ελένη, που βασίζεται στο βιβλίο του σπουδαίου Μάνου Ελευθερίου “Η γυναίκα που πέθανε δύο φορές (εκδ. Μεταίχμιο), σε κείμενο – σκηνοθεσία Μάνου Καρατζογιάννη. 

Πριν όμως αποκτήσουμε ιδία άποψη για τις παραπάνω προτάσεις του Φεστιβάλ με θέμα τον ελληνικό εμφύλιο, που φέρουν την υπογραφή νέων μεν, αλλά ήδη γνωστών και καταξιωμένων δημιουργών, ζητήσαμε από τους συντελεστές των δύο παραστάσεων, να μοιραστούν με τους αναγνώστες της στήλης τις σκέψεις τους γύρω από το μείζον και δυστυχώς πάντα επίκαιρο θέμα του εμφυλίου και να μας δώσουν τη δική τους καλλιτεχνική – και ανθρώπινη – οπτική πάνω σ’αυτό. 

Ξεκινώντας από την παράσταση “Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους Φούρνους”, που θα παρουσιαστεί την Παρασκευή 1 Απριλίου, στις 18.00, η σκηνοθέτης Μαρία Αιγινίτου, ο ηθοποιός Χρήστος Καπενής και η κινησιολόγος Φαίδρα Σούτου διατυπώνουν τις δικές τους απόψεις γύρω από το θέμα του Φεστιβάλ, καταθέτοντας ο καθένας τη δική του, προσωπική, αλήθεια:

Με αφορμή ένα πραγματικό γεγονός που συνέβη τον Αύγουστο του 47′ γράφτηκε η νουβέλα της Μαριλένας Παπαιωάννου “Κατεβαίνει ο Καμουζας στους Φούρνους “. Μια αφήγηση για το πως παραμένει η ελπίδα ζωντανή σε καιρούς σκοτεινούς μέσω της συνέχισης της ιστορίας. Η παρηγοριά που μας προσφέρουν οι ιστορίες των ανθρώπων είναι πως η μοίρα όλων μας είναι κοινή”. ΜΑΡΙΑ ΑΙΓΙΝΗΤΟΥ

12377575_990234527733396_4695066739806211745_o

Η σκηνοθέτης Μαρία Αιγινήτου επί το έργον…

“Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους Φούρνους…Αν είναι με τους άλλους, με εμάς, ποσώς με ενδιαφέρει” Σε έναν κόσμο και σε μία εποχή που διαρκώς και με φανατισμό ψάχνουμε αυτούς τους “άλλους” και τους “απέναντι” η παράσταση είναι εδώ για να αφηγηθεί πως το “εμείς” οδηγεί στην αγάπη, στην ανθρωπιά, στην ελπίδα”. ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΠΕΝΗΣ

12795068_1041610509236245_7640975857002841721_o

Ο ηθοποιός Χρήστος Καπενής

“Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους φούρνους. Μια ιστορία εμπνευσμένη από πραγματικά γεγονότα. Μια ιστορία μέσα από την οποία αναδύεται η σκληρή πραγματικότητα του εμφυλίου. Η σκληρή ανθρώπινη πραγματικότητα. Οι ανάσες, τα σώματα, τα βλέμματα συνθέτουν το χρονικό μιας ιστορίας που αναδύεται μέσα από τους τοίχους μιας φυλακής. Είναι ελπιδοφόρο τουλάχιστον στις δύσκολες μέρες που διανύουμε να δίνεται βήμα σε νέους καλλιτέχνες και ιδιαίτερα από κρατικούς φορείς. Ας ελπίσουμε αυτή η κίνηση να είναι η αρχή για μια πειραματική σκηνή – εφαλτήριο νέων δημιουργιών και ιδεών, έτσι όπως της αρμόζει”. ΦΑΙΔΡΑ ΣΟΥΤΟΥ

12914867_1034614383243187_1576353548_o

Η κινησιολόγος Φαίδρα Σούτου σε στιγμιότυπο από τις αναγνώσεις του έργου “Κατεβαίνει ο Καμουζάς στους Φούρνους”…

Παραμένουμε στο -1 της Πειραματικής, καθώς την Παρασκευή 1/4, στις 21.30, θα έχουμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε και την παράσταση Για την Ελένη, οπότε ας μεταφερθούμε (…εικονικά προς το παρόν…) στον άγνωστο κόσμο μίας γυναίκας που έζησε και πέθανε με πάθος, αλλά και τα όσα ενδιαφέροντα μοιράστηκε μαζί μας ο ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάνος Καρατζογιάννης που επέλεξε μία από τις πιο ταλαντούχες Ελληνίδες ηθοποιούς της γενιάς της – τη Μαρία Κίτσου – για να υποδυθεί την Ελένη (…Παπαδάκη…) και τον εξίσου ταλαντούχο Σπύρο Κυριαζόπουλο για να ερμηνεύσει τον εκτελεστή της. Αναλυτικότερα:

Kαι με το μίσος περνάει ο καιρός. Και με το μίσος γεννιέται η παραφροσύνη και μένουνε μισοί οι λαοί και οι άνθρωποι. Το θεματικό φεστιβάλ του Eθνικού Θεάτρου για τον εμφύλιο πόλεμο έρχεται όχι για να μας διχάσει αλλά για να μας ενώσει σε έναν κοινό τόπο, σε μια τουλάχιστον κοινή πεποίθηση όσο οι ιδεολογίες και τα συστήματα γύρω μας καταρρέουν. Αυτόν τον τόπο αναζήτησα στην περίπτωση της Ελένης Παπαδάκη, η ιστορία της οποίας ζωντανεύει για πρώτη φορά στη θεατρική σκηνή – μετά την πρόταση μου στην Πειραματική σκηνή – με τη Μαρία Κίτσου στο ρόλο της ηθοποιού και τον Σπύρο Κυριαζόπουλο σε εκείνον του εκτελεστή της. Άλλωστε, στη σκηνή δικαιώνονται πρόσωπα αδικαίωτα… Έτσι, η τραγική ηθοποιός – «θύμα με ονοματεπώνυμο» στα δεκεμβριανά – επιστρέφει στο χώρο της, στο Εθνικό Θέατρο, έστω για μια βραδιά για να αφηγηθεί το εμφύλιο κύτταρο του θεάτρου, του τόπου, του καιρού της. Έχουν ειπωθεί πολλά, όλα στα σκοτεινά, εκεί όπου «προχωρούσαν και οι ήρωες», που έσωσε η Παπαδάκη από το εκτελεστικό απόσπασμα λίγο πριν εκτελεστεί και η ίδια. Ένα όμως είναι το σίγουρο: η Παπαδάκη δεν ήταν ο μέσος όρος. Θεατρίνα, ανύπαντρη, με αμφιλεγόμενη προσωπική ζωή, καπνίστρια, οδηγός αυτοκινήτου, μεγαλοαστή, ιδιαιτέρως καλλιεργημένη μα πάνω από όλα μια σκηνική ιδιοφυία, όπως οι ίδιοι οι κριτικοί του θεάτρου μαρτυρούν. Η προσωπική της ετερότητα συναντά τη δημόσια εμφύλια περίοδο της χώρας και κάπου εκεί γράφεται ίσως η πιο μελανή ιστορία το θεάτρου μας. Πόσο ανεκτικοί είμαστε στο διαφορετικό, στο οποιοδήποτε ξένο όταν οι συνθήκες γύρω μας στενεύουν; Πως καταλαβαίνουμε τα δραματικά πρόσωπα και όχι τα ίδια τα βιολογικά πρόσωπα που τα γεννάνε; Τα μέσα και τα εργαλεία αλλάζουν, αλλά το θέμα και στα τρία ολότελα διαφορετικά έργα που καταπιάστηκα την τελευταία διετία (Ποιος σκότωσε τον σκύλο τα μεσάνυχτα; Σ’ εσάς που με ακούτε και Για την Ελένη) είναι το ίδιο: η ετερότητα και ο σεβασμός στο διαφορετικό. Με τον ιστορικό νου του Μάνου Ελευθερίου, αφοσιωμένου συλλέκτη της προσωπικής ιστορίας της Παπαδάκη και με την παραπάνω καλλιτεχνική ανησυχία το πρόσωπο επιστρέφει στο χώρο του. Ίσως η παραφροσύνη του καιρού της γίνει το μέσο για να αρθρωθεί ολοκάθαρα το σημερινό αίτημα: μόνο μέσα από το σεβασμό στην προσωπική ιστορία του άλλου και όχι από συνήθη επαναστατικά τσιτάτα, ενδέχεται να έρθει η δημοκρατία που όλοι ονειρευόμαστε”. ΜΑΝΟΣ ΚΑΡΑΤΖΟΓΙΑΝΝΗΣ 

manos karatzogiannis 4

O ηθοποιός και σκηνοθέτης Μάνος Καρατζογιάννης

Ολοκληρώνοντας το σημερινό αφιέρωμα της στήλης ARS & VITA στην Πλατφόρμα Νέων Δημιουργών και το Φεστιβάλ με θέμα τον ελληνικό Εμφύλιο της επανακάμπτουσας Πειραματικής Σκηνής του Εθνικού και χωρίς να έχουμε την πρόθεση να παρακινήσουμε ή ακόμα χειρότερα να υποκινήσουμε κανέναν να παρακολουθήσει κάτι μόνο και μόνο επειδή το προτείνει ο τάδε ή ο δείνα πολιτιστικός συντάκτης (…η παρούσα δεν εξαιρείται…) θα στηρίξουμε με όποιον τρόπο μπορούμε την υπεράνθρωπη – και σταθερή – προσπάθεια που κάνουν εδώ και πάρα πολύ καιρό, νέοι και παλαιότεροι δημιουργοί, για να συνεχίσουν να υπάρχουν καλλιτεχνικά, να καταφέρουν να εισακουστούν, να μοιραστούν το όραμα τους και εντέλει να φτάσει η δουλειά τους σε ένα, όσο το δυνατόν, ευρύτερο κοινό. Κι ο καθένας ας πράξει κατά βούληση…και κυρίως…κατά συνείδηση… 


 

Τοποθεσία: Πειραματική Σκηνή Εθνικού Θεάτρου, Πανεπιστημίου 48, Αθήνα

Ημερομηνία: 30 Μαρτίου έως 3 Απριλίου 2016

Τιμές εισιτηρίων: Είσοδος για όλες τις παραστάσεις θα είναι ελεύθερη για το κοινό. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας

Προμηθευτείτε δελτίο εισόδου από τα ταμεία του REX (Πανεπιστημίου 48) ή του κτηρίου ΤΣΙΛΛΕΡ (Αγ.Κωνσταντίνου 22).

Πληροφορίες: www.n-t.gr